dah lama aku tak bercerita kat dalam blog kesayangan aku nie . miss lah kat
blog akuh nie . actually aku dah tak taw nak tulis pape kat dalam blog . umm
haha . actually aku dah start tuition bi . dari minggu lepas aku dah start . uh
its okay lah . actually aku boley lah taw awal macam ner format b . i for next
year . dah lah literature pon dah tukar . uh . btw . tadi aku tuition kena wat
eassy and reading comprehesiion . not bad lah . just eassy be long than form
three eassy .

hari tue kan . tiba-tiba aku rasa nak bergayut lama aw dengan H . pastue aku
kol jer lah dia . dari pukul lebey sampai pukul 7 . dah nak masuk maghrib .
before aku nak say gudbye kat H . suddenly terputus pulak . so . im check my
kredit . just leave RM 0.04 CENT . omg ! im not released who tht im talk with
H untill my kedit was finised . but i not regret lah kedit aku abis . even im
happy . hahahaha . so . i tell H . my kedit dah abis lorh tapi aku tak mintak
topup kat dia . huhuhuhu . so dalam baper ari tue aku lgsung tak msj or kol dia .
so aku miss lah kat dia so long time . hahaha . then semalam . my parents poie
gi rumah nenek kat klang . aku tak follow . my parents balik pon pukul 12 . 00
malam . then i think want to call H . before that i send mesej to him but not
respond from H . so im just wait H call me and rep my mesej . then . i go to sleep

then . today . i wake up early morning , i dont know why ? . then i help my mom
in the kitchen . maked my dad breakfast . around 7.30 somebody call me . uh from
H . yahoo . ! because i wait his call from yesterday . hahaha . so aper agi talk2
lah kitaowng kat efon masing-masing . hahaha . time tgh talk2 tue my mom call me
ADEK ! where are u ? . UH . terkejutzz beb . hahaha . pe lagi terpaksa lah letak tepon
kalo tak mesti kena mara dgn my mom lah . so im say to H . k lah . my mom udah
pggil . so gud bye .

p/s : sori lah kalo der aku nyer ayat bi tue tunggang terbalik . saja jer try-try .

No comments:

Post a Comment